پیام سرپرست موسسه در خصوص فرا رسیدن سال 1391

...

فرا رسیدن سال نو و بهار پرطراوت را که نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت می باشد را به تمامی دانشجویان و اساتید تبریک و تهنیت عرض نموده و سالی سرشار از برکت و معنویت را ازدرگاه خداوند متعال و سبحان برای شماعزیزان مسئلت می نماییم   

...

سرپرست موسسه     

سید محمد علی ذبیحین پور

اردوی فرهنگی و اجرایی ستاد راهیان نور

از تاریخ 10/12/90 الی 14/12/90 تعدادی از دانشجویان فعال اعضای هلال احمر تحت پوشش این سازمان و زیر نظر موسسه با شرکت در اردوی فرهنگی ستاد راهیان نور به سمت شلمچه حرکت کردند . این اردو صبح پنج شنبه با بازدید از سد کرخه آغاز شد و عصر روز شنبه با رفتن به منطقه شلمچه و برگزاری یادمان شهدای اردوی فرهنگی خود را به پایان رساندند .

ادامه مطلب ...

برگزاری کلاس های ۳۵ و ۴۰ ساعته امداد و نجات هلال احمر

کلاس های امداد و نجات هلال احمر از تاریخ ۱۰/۱۲/۹۰ هر هفته روزهای یک شنبه،سه شنبه و چهار شنبه برگزار می شود که با مربی گری آقای وحید رحمانیان و شرکت 30 نفر از دانشجویان عزیز همراه می باشد. کل زمانبندی این کلاس ها 35 ساعت است که دانشجویان باید طول این دوره را طی کنند .

ادامه مطلب ...

همایش مالیات بر ارزش افزوده

روزیک شنیه مورخ 14/12/90 از ساعت 16 الی 19 همایشی تحت عنوان مالیات برارزش افزوده با همکاری سازمان هلال احمر جهرم در سالن اجتماعات برگزار شد . سخنران این همایش آقای مروج "رئیس اداره امور اقتصاد و دارایی شهرستان جهرم" بودند که با استقبال گرم دانشجویان گرامی و اساتید محترم رو برو شدو بیش از 300 نفر در این همایش شرکت داشتند که قرار شد به افراد شرکت کننده گواهی نامه معتبر در این  زمینه اعطا گردد و در پایان جلسه از حضار محترم پذیرایی بعمل آمد . 

 

تصاویر مربوطه را در ادامه مطلب ببینید .

ادامه مطلب ...

برپایی نمایشگاه کتاب

نمایشگاه کتابی از روز شنبه  مورخ 13/12/90  در حیاط موسسه برپا گردیده است که به مدت یک هفته برقرار می باشد .این نمایشگاه با همکاری سازمان هلال احمر برپا گردیده است که حاوی کتاب هایی در زمینه های مختلف علمی آموزشی می باشد و با استقبال گرم دانشجویان رو به رو شده است .  

 

تصاویر مربوطه را در ادامه مطلب ببینید .

ادامه مطلب ...