عزاداری دهه اول محرم

 

در تاریخ 27/08/1391 روز شنبه از ساعت 17.15 با اقامه نماز مغرب وعشا مراسم شروع و بعد از آن در ساعت 18 زیارت عاشورا خوانده شد . پس از زیارت استاد کوهمال با خواندن قطعه شعری به جلسه شور و حال حسینی دادند ،‌سپس آقای بهرامی به ایراد سخن پرداختند و در آخر با مداحی و عزاداری ، دانشجویان و مهمانان حاضر در جلسه به سوگواری پرداختند ؛ در انتهای مراسم از حاضرین پذیرایی به عمل آمد .

ادامه مطلب ...

برگزاری همایش فرهنگی با دعوت از اساتید

 

در تاریخ ۱۵/۰۸/۱۳۹۱ دو شنبه شب مراسم جشنی به مناسبت عید غدیر در دانشگاه برگزار شد که طی آن ضمن گرامیداشت عید بزرگ شیعیان ، اساتید و پرسنل دانشگاه در این مراسم حضور داشتند در ابتدا مراسم جناب آقای ذبیحی  پور ریاست موسسه ضمن خوشامدگویی به میهمانان و سخنانی در باره غدیر ، از آقای حجه الاسلام ناطقی دعوت کرده در خصوص ارائه حقایق این عید بزرگ سخنانی ایراد نمایند . پس از ایشان از استاد زارع و استاد کوهمال و استاد مصباحی از شاعران گرامی جهرم دعوت بعمل آمد و به ترتیب قطعه شعری را قرائت کردند. و در آخر هم آقای کاظمی ، معاون آموزشی موسسه در خصوص تصویب آئین نامه جدید صحبت کردند و در انتهای مراسم از مهمان ها پذیرائی و شام به عمل آمد .

ادامه مطلب ...

برگزاری جشن عید غدیر

 

در تاریخ ۱۵/۸/۹۱ روز دوشنبه ساعت ۳.۵ بعد از ظهر جشنی به مناسبت عید غدیر در سالن اجتماعات موسسه برگزار شد که با استقبال پرشور دانشجویان رو به رو شد . 

مراسم با قرائت قرآن مجید آغاز شد و بعد با سرود ملی جمهوری اسلامی ایران ادامه یافت . پس از آن حجه الاسلام بهرامی به صحبت درباره غدیر پرداختند و بعد از آن گروه تئاتر موسسه نمایش طنز را به اجرا گذاشتند . بعد از نمایش مراسم با مولودی خوانی جناب آقای صدرا رنگ و بوی دیگری گرفت و در نهایت مسابقه ای بین دانشجویان برگزار گردید و به نفرات هدیه ای تقدیم شد . در آخر از مهمانان پذیرایی بعمل آمد .

ادامه مطلب ...

نمایشگاه دفاع مقدس

 

در هفته اول مهر ماه سال ۹۱ نمایشگاهی به مناسبت هفته دفاه مقدس برگزار گردید . این نمایشگاه با همکاری دفتر امور فرهنگی و بسیج دانشجویی تشکیل و عکس ها و پوستر هایی از جبهه های جنگ تحمیلی به نمایش گذاشته شد . همچنین در این زمینه گوشه هایی از فیلم مستند مفقودین و شهدای اسلام به نمایش گذاشته شد که با استقبال گرم دانشجویان و اساتید رو به رو شد و موجب آشنایی بیشتر و بهتر دانشجویان با فرهنگ شهادت و زندگی غیور مردان جبهه های حق و دفاع مقدس گردید .

ادامه مطلب ...

جشن عید غدیر با سخنرانی دکتر حصام العماد

 

مراسم جشن بزرگ غدیر در جهرم در حال برگزاری است. از جمله بخش های این مراسم، جشن عید بزرگ غدیر در موسسه آموزش عالی اندیشه جهرم در سالروز میلاد امام هادی(ع)، بود که با شعر خوانی آقای کوهمال در رثای امیرالمومنین، حضرت علی(ع)، مداحی آقای قناعت پیشه در مدح امام هادی(ع) و غدیر و سخنرانی دکتر عصام العماد از کشور یمن که به دین اسلام و تشیع گرویده و یکی از مبلغین بزرگ مذهب تشیع در جهان و با حضور دانشجویان و مسئولین این مرکز برگزار شد.

ادامه مطلب ...