مسابقه طراحی المان

در روز یک شنبه ۱/۳/۹۱ ساعت ۱۷ الی ۱۹ مسابقه ای تحت عنوان المان بین دانشجویان رشته مکانیک و معماری موسسه برگزار شد . در این برنامه از دانشگاه های دیگر نیز دعوت به عمل آمده بود . هدف از برگزاری مسابقه المان، آشنایی دانشجویان با نماد های که هر کدام هدف خاصی را انتقال می دهند بود و تشویق همکاری بین دانشجویان . 

این مسابقه از 20 نماد تشکیل شده بود. از قبیل : رهایی ، شاده ، حریم خانواده ، ارتقاء و زندگی سالم ، استقامت و فشار ، تفکر ، شکستن تحریم ایران . 

نفرات برتر این مسابقه همراه با نماد : 

نفر اول : آقای عباس نصر ؛ نماد رهایی .

نفر دوم : خانم فاطمه طالبی و مریم محمد پور ؛ نماد شادی و شاد زیستن .

نفر سوم : آقای داریوش دژبخش ؛ نماد زندگی سالم  .

 

نماد برگزیده روز : محمد دانیال ؛ نماد شکستن تحریم ها در ایران.

ادامه مطلب ...

بازدید نماینده شهرستان جهرم (دکتر رضائی) از کانون دانشجویی هلال

 

در تاریخ 20/02/91 روز چهر شنبه از ساعت 16.30 الی 19 عصر جناب آقای دکتر رضایی نماینده شهرستان جهرم به منظور بازدید از کانون دانشجویی هلال احمر موسسه آموزش عالی اندیشه به این موسسه تشریف آوردند . این مراسم با شرکت 130 نفر از دانشجویان در سالن اجتماعات دانشجاه برگزار شد . و در آخر از مدعوین پذیرایی بعمل آمد . 

ادامه مطلب ...

اردوی تفریحی خارج از شهرستان(میمند فارس)

 

در تاریخ 21/02/91 روز پنج شنبه اردوی تفریحی یک روزه به مقصد میمند به سرپرستی مدیریت دانشگاه همکاری امور فرهنگی موسسه برگزار شد . تعداد 100 نفر از دانشجویان دختر در این اردو شرکت داشتند که ساعت 7 صبح از درب موسسه حرکت کرده و به منظور صرف صبحانه در مکانی بنام آبگرم سیمکان حدود یک ساعت استراخت کردند و مجددا به راه افتاده و بعد از رسیدن به میمند برای صرف نهار به یکی از باغهای کشت گل رفته و پس از آن به بازدید از مکان عرق گیری گل و گیاهان پرداخته و تا ساعت 9 شب به شهرستان و خوابگاه باز گشتند . 

ادامه مطلب ...

کهنوردی دانشجویی کانون هلال احمر اندیشه جهرم

 

در تاریخ 15/2/91 روز جمعه ساعت 7 صبح 170 نفر از دانشجویان موسسه به سرپرستی مدیر فرهنگی و کانون دانشجویی هلال احمر در برنامه کوهنوردی شرکت کردند . این برنامه تا قبل از ظهر بطول انجامید و پس از آن دانشجویان به خوابگاه خود بازگشتند .

ادامه مطلب ...